bubblish

Har liksom blivit pro på att stoppa undan alla jobbiga känslor och saker. FÖR bra på det. Och sen när något pytte bubblar upp igen såååå ba kommer nästa sak o nästa sak o nästa och jag vill bara stänga igen men det blir ju svårare ju mer skit jag baaa proppar in????

Som en överfylld garderob o man baa fortsätter köpa mer skit? Fast man har nog.

BLIR SÅ TRÖÖÖÖTTTT på mig själv.

Lindat in mig i saker jag skulle fixat long time ago men inte ens har ork att ta tag i längre. 

Och sen tänker jag att nämen varför gnäller jag? Det är bara hjärnspöken och jag mår ju ASBRA? Så blir jag bara mer förvirrad för jag inte ens VET hur jag mår. Så glömmer jag allt för då är det bara mer att lista ut. 

Så går jag och handlar, lagar lite mat, tittar på Arvid och ler o tackar gud för att jag får se honom varje dag, äter lite kakor och så är allt bra igen.

För stunden iallafall.


En tänkarmin. Eller nä. Men kunde varit. Lite lagom bekymrad.

NÅGOT HELT ANNAT SOM GÖR MIG GLAD: Påtal om bekymrad drömde jag iförrgår att *alla* trodde att Arvid var död. Mördad. Hans kläder osv hade hittats i en mjölkkyl (hahaha tine) men bara jag visste att han egentligen blivit.... en vit kanin hahahaha alltså :(((

Hör till saken att den enda som kunde hjälpa mig med att hitta Arra och som jag kunde berätta min teori för var..... en svart katt.... Var liksom kär i den här kaninen och fick nästan lite känslor för katten också???? Gud??? Minns tyvärr inte om Arvid blev Arvid igen eller om jag fick ha honom som kanin resten av livet....

OBS drömde detta efter jag tagit mina allergitabletter som man blir lite *dåsig* av. Så. Ja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0