bajsdag

Riktig jävla drittbajsdag alltså!!!!!!!!! ! ! ! ! 

Vaknade av att det kliade lite på armen. Ska duscha. Tittar i spegeln.

Alltså. Började gråta pga vafan som skett???? Hade/har utslag över hela undre överarmen (?) och runt armhålan och på öronen (??????????) som kliar så inihelvete. Står där i panik o baaa bölar o skriker på Arra som i vanliga fall brukar vara rätt cool men som baaa kommer in i badrummet, ser mig stå halvnaken o gråter o ba gör denna min ":O????? vafan är det där?????" 

:((((

Åkte o jobba. Trots ej makeupad osv. Går bort till apoteket på rasten där dom säger att jag har "elveblest".... Jaaaha??? Säger jag o ba fan är det. Köper några jävla allergitabletter eftersom det tydligen är en allergisk chock jag är utsatt för??? MOT VAD??? 

Nässelfeber eller nässelutslag är det alltså jag drabbats av, helt plötsligt :))))) Känns asbra :)))))

Tabletterna jag fick har dessutom bieffekten att man blir lite "dåsig" och känner sig borta, lätt svimfärdig osv. Lite småhög alltså. Så så har jag varit idag på jobbet. Hög. Och nu sitter jag asdöd i soffan och ser så jävla klarrrrr ut?? 

Har preppat hela kroppen med en salvjävel nu också sååå imorgon är jag frisk. Weho.

Nu kickar medicinen igång rejält - daaaks att seija hejdo daks att seija hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0