back to laging mat

Åh. Har saknat att laga mat????

Igår gjorde jag köttfäärshåsh å spaghetti. Köttfärsåsen hade blivit så DJÄVULSKT god om det inte vore för att norsk köttfärs SUGER??? Får liksom fördela färsen själv med en gaffel pga "klumpar"??? Men såsen vart förjävla god...

Bör tilläggas att jag lagade detta när jag trodde att klockan var "runt 12 nånting" he he. När vi ätit klart kollade jag på klockan å då var den 02????????? Hade alltså stått o lagat MAT vid halv 2 haha hah ha så skadad.

Nu står nån jävla pastagratäng med falukorv å soltorkade tomater å vitlöjk i ugnen. Massa ost på ofcårs.

Ska bli deiligt. 

Vill även utbringa ett HURRA till mig själv som igår lyckades tvätta ensam (typ!) för första gången NÅGONSIN!!!! HAAA!! Och ja, allt gick bra. Inget krympt, inget missfärgat, hej å hå alla nöjda å glada.

Kingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0