McClarens på hörnet

Förutom att ha deppat över mitt miserabla liv så har jag på min lediga dag:
* Sovit till 3
* Handlat med Sara
* Lagat lax me spenat å fetaost å saauuus NOMNOM
* Påbörjat vår jakt efter vårt "McClarens"

Jakten på McClarens kommer förövrigt bli grym. Idag var vi (dvs familjen här på osterhaus. Var så stereotypit det kan bli att t.om killarna bjöd tjejerna på öl osv) varit på första stället som ligger 2-3min härifrån, dvs PERFEKT??!??!

Så. Det blir nog där. Najs.

Imörrn är det jobb igen samt mission att försöka ta tag i livet. Ändra sinnesstämning och börja rulla framåt. Lite. Lite är bra för det är mer än ingenting SANT???? Lite i taget. 

*pRaTaR i GåToR fÖr AtT Va InTreSSaNT*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0