dokumentären

Är just nu med i ett projekt här hemma. Skitkonstigt.

Rille o Matilda flytta in här igår och med sig fick dom Matildas gamla norska roomie som har något projekt i skolan där hon ska bo hos några "okända" o typ observera o fota osvosv???? Så hon ska bo här hos oss nu fram till typ sön??? Är lite som att ha en skugga.

Säger inte så mycket. Bara finns där. Asskumt men gör ju inte mig något???

Bland annat så har hon fått följa med familjen Hallberg/Pedersen/Widar/Sjövåg till affären för att handla. Japp vi gick alla fyra. Så sjukt. Line:sen mellan mig o Arra var typ dessa: "har VI någon pasta hemma?" "ska VI köpa juice?" "vad ska VI äta?" 

ÄR SÅ KONSTIGT FORTFARANDE!!

Men så mysit liksom.

Har förövrigt haft en rätt kass dag på jobbet som jag kommer utveckla en annan gång. Nu vill jag typ gå o lägga mig så min dokumentärare kan få däcka i soffan.... 

Visste väl att dagen skulle komma. Dagen någon insåg hur intressant mitt liv var att denne tillomed ville flytta in här för att granska mig. Skriva en bok om mig osv. Lite som berg flyttar in fast utan berättarröst. Här är det helt tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0