bajsnervig

Har precis bokat flyg till Stockholm i helgen. Ensam ska jag flyga. Ta mig dit. Osv.

Är så äckligt nervös pga detta för det ligger i mina celler att jag liksom SKA vara nervös för sånt här??? Vilja planera o strukturera o istället så baaara, bokar jag??? FLYG????

MEN det är ju inte andra sidan världen jag ska till. Det kommer gå bra. Ser det här lite som någon slags mental träning för mig själv. Det här är bra för mig!!!!!!!! Nerverna börjar lägga sig LITE.

Att jag slipper oroa mig för flygtransfer väl på Arlanda är också skönt. Ringde ett samtal till min väldigt alkoholberusade vän som lovade att betala min taxiresa hem till honom :))))) Skönt :))) Tror han ångrar det sen. MEN DET KAN HAN HA.

PS idag har jag lagat korvstroganoff mitt i natten. Den vart dögod. DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0