wiowiowiowaoow

Är ej människa än och har därför ingen date.

Ludvig och Måns drog en spontanare till deadmau5 och jag jämrar mig för mina fötter. Är (pepparpeppartaiträ) förmodligen ledig imorgon och kan vila opp dooom. 

Pratade med min blivande "butikschef" i telefon nyss. Alltså. Så djävulskt trevlig. Riktiga jag hade tackat nej till att jobba på lördag men Jennysomblirpeppadavchefen tackar typ ja???? För att sen bli påmind om att det är typ Oslos näst fetaste dag på lördag (musikens dag!) åååå får stressmsa tillbaka och föreslå att jag bara kan jobba några timmar he he heh.

Kommer bli så jädrans bra när jag börjar på fasta stället.

Vågar inte hoppas på att jag är ledig men fooock vad gött det skulle vara. Eller bara halvtid imorgon. Åh. Skulle gråta av glädje. Mina fötter behöver vilas.

Ska sno ihop lite korvstroganoff snart tänkte jaaag. NOMNOMNOM. Helt plötsligt, efter min promenix hem med anger i kroppen, så känns allt LIIIITE bättre. WIHOOO. 

Sen tänker jag på att typ hela nästa vecka ska jag stänga........ Dvs räkna kassa och larma och dö. PISSAR PÅ MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0