värmeslag?!??!?!!

Trodde mobajlen skämta mäh mig när alarmet gick igång imorse..... Baaaa o traska iväg te jobbet. Köttade igenom passet och fick sluta tidigare tillooomed i brist på kunder he he he....

Har blivit så duktig!!!! :DDDD Idag har jag bjuckat på mina första lattar, frappes, islattar osv, åh, så himla göööj är det. Slutade samtidigt som Frida, min KOLLEGA, så vi gick bort till hennes homie på ett annat waynes och satte oss på uteserveringen och tjötade. Åh hade så trevlig. Alla är så himlahimla snälla!??!!

Kommer bli hur bra som helst troooor jag.

När jag kom hem drog jag och mina boyz till Töyenparken. Fick flytta på oss typ tre gånger för att man inte fick sitta i vissa delar av parken???? Fan ärä om???? Vad har man en park till då liksom. FUCKADEUR!!!!

Dooooog i solen?! Så djävulskt varm och inte en endaste vindpust fick man. Gick däremot och kissade i en buske :))) Det var länge sen.
Nu slötittar vi på eurovision som alla andrarååå. Ska nog ta oss en tur bort mot Aker Brygge efter Swedens bidrag och eventuellt dricka lite vin uppe på fästningen :)) Eller baaaah chilla. ÄLSKAR det här vädret. 

Och min nya klänning :):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0