ujujuj

Jag har tamefan haft jordens SJUUUUKASTE kväll igår. Vet inte om hälften av allt har hänt fo realz????

Jag som annars brukar hålla mäh i skinnet var SKITFULL? Ringde östgötatrafiken och dampa för att bussen inte kom, fixade en taxi till Ljungsbro där två fick sitta i bagaget? Kom till stan, la en pizza, pratade med min egen pizza(???) gick upp på ett tak, fucka ur, åt på HAKEPI <3, åt på Burger King hehehe....

Där jag då beställde en hashbrownie. 

Tar nog priset som det sjukaste jag någonsin gjort.

??


Fortsatte äta som fan. Skulle ta blacktaxi hem, bad dom åka förbi mig i Barret innan Ryd, vilket dom brukar göra för en hunka liksom. Men så vart det flipp i bilen. Vår förare var sjukt obehaglig och aggro, att han dessutom körde svarttaxi i en vanlig taxibil var ju sisodär skumt..... 

Bestämde oss för att löpa ifrån taxin. Trodde jag sprang skitsnabbt. Det gjorde jag tydligen inte. Han kom springades efter, slet i mig och min väska och jag slet tillbaka???? Hahaha herre vad sjukt det måste sett ut. Skriker att min plånbok inte ens ligger där i men han vägrar släppa. När jag får upp plånboken kastar jag den till Yasse som fiskar upp hunkan.

Vad gör han? 

Tar hunkisen. River sönder den. Skriker ALDRIG MER!! ALDRIG!! puttar mig och går därifrån.

WTF?


Hade en sån flippad jävla kväll. Men fock vad värt det var. ÅT SÅ JÄVLA GOD MAT HEEELA KVÄLLEN. Mat är fan bästa. Om någon undrar vart jag var på valborg, fall jag hängde på platens lix så "aeee fan, hängde på hakepi x2 och på BK.... heheh".

Nu vart jag hungrig. Så ska äta mer nu. Fast min mage har fuckat ur idag mestadels på grund av allt jag käka igår i think..... Skitsamma. Om jag nu hade gått ner något i Oslo är dessa kilo minsann tillbaka. Och några fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0