typiskt mig

Har varit och handlat.

Mitt norska kort har ju börjat fungera såååå då gick man la lös lite grann. Rimi (typ som Ica) ligger assoooo, 2min härifrån, FARLIGT nära, så när jag såg att dom hade 3för2 på typ ALLT vart det ju lite kaos. 

Stod och velade och höll på vetintehurlänge. La ur och la in. Kakor flög åt olika håll. Stod och höll i olika fryspizzor i sääääkert 10min och personalen kollade på mig. Slutade med att jag gick därifrån utan pizza. Samma sak med typ jordgubbarna???? Och bröd? Och chips?

Kom iallafall hem med tre stycken Freia (norska motsvarigheten till marabou...) tre color och 4kg potatis :)))))) Beach12 HEJHEJHEJ!!!! Och bacon och korv och LINGONGROVA och pulvermos och mjölk :))) Härskadäfaa-aanentebantas.

Sen gick jag och köpte tre ypperligt goda sushibitar och en fet portion kyllingkarri.... Är mongomätt nu. Känns gött. Ska mysa mäh modern family tänkte jag, å lite BB. Försöka trycka i mig godis också. Bara för att jag kan. MOOOMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0