typiskt mig pt2

..... Att skicka långa sms, få korta tillbaka, och ändå svara med en kilometer lång text.
..... Att värdera andra före mig själv.
..... Bita på naglarna men säga att jag har slutat.
..... Häva i mig vin för snabbt.
..... Fastna för en viss låt, och spela den konstant i flera dagar tills jag tröttnar....
..... Älska för mycket.
..... ÄTA för mycket(!!)
..... Att alltid ha en comeback kommentar när folk säger något spydigt.
..... Att alltid referera till mig själv när någon har det pissigt, för jag, som bitterfitta, har det alltid VÄRST.
..... Att skita blint i vad folk tycker om mig. Tills det blir för mycket. Då gråter jag.
..... Skrika "fuck alla" på fyllan och krossa ett glas. Samtidigt som jag skrattar inombords. Ondskefullt.
..... Att skrika på fyllan överlag?!
..... Att alltid vara sugen på NÅGOT???
..... Att TÄNKA innan jag pratar. Ibland FÖR mycket. Så att orden inte kommer.
..... Att PRATA innan jag tänker. 
..... Att skratta som en häst.
..... Eller en häxa...
..... Att tänka att "ska vi äta någonstans elle?" alltid betyder Hakepi.
..... "ska vi köpa en dricka?" betyder alltid Cola.
..... Att röka ett helt paket cigg på en kväll. Och ändå vilja ha mer.
..... Att gråta i min ensamhet, och aldrig erkänna det.
..... Tycka att mikrovågsugnen är den bästa uppfinningen någonsin. Typ.
..... Ta kort på mig själv för att få bekräftelse över hur otroligt SNYGG jag är.
..... Stumglo på Arvid i flera minuter, utan att inse det själv, och le för mig själv... som den bög jag är..
..... Att alltid finnas där när hen minst förtjänar det.
..... Gråta till sorgliga filmer fast jag försöker vara stenhård. Alltid.
..... Försöka visa att jag gråter till sorgliga filmer när det är fler i samma rum. Alltid.
..... Känna att jag FAKTISKT behöver ett par skor till. Fast jag precis köpte ett par. Nästan likadana.
..... Att tjata på min mamma och få som jag vill.
..... Att retas med min bror.
..... Att bli irriterad på min pappa med samma temperament som mig.
..... Att kräkas på fyllan.
..... Att vilja bli hög på livet.
..... Att vilja ha ett soundtrack till mitt liv.
..... Att vara rädd för nya saker. Och aldrig våga.
..... Att sakna så ögonen blöööder.
..... Att snoka. Överallt. På alla.
..... Att älska Arvid mer än han förmodligen förtjänar. Mer än någon någonsin kan älska.
..... Att NÄMNA Arvid på sånnahär lister????
..... Att göra sånnahär lister och tro att folk läser dom????? TYPISKT MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0