totalt jävla utmattad

Hejhej hallådär.

Sitter i skrivandets stund INOMHUS i strålande sol och mongovarmt väder. Är både uttorkad och uttråkad och har suttit på balkongen sen jag kom hem från JOOOBBEEEET tills vår balkong blev skuggig..... Sög lite.

Så nu sitter jag inne och funderar på vad jag ska göra med livet!? Har ju världens huvudvärk iochmed att jag tydligen inte druckit tillräckligt???? wtf lixooom.

Jobbet gick faktiskt finemang idag!! Dom blev ytterst imponerade av hur duktig jag var i kassan (aaamanharvälhängtpåBKendellixom) meeen där tog det väl stopp. Har fått massa papper av min chefchef idag som jag måste plugga på ikväll.....

Plugga? Finns sånt ens? Har inte gjort det på ETT ÅÅÅR??!?!?

Skillnaden är väl att för ett år sen kämpade jag (fortfarande) med PQ formeln. Ikväll ska jag plugga kaffekoder he he he.

Är väldigt sällan hungrig när det är såhär varmt ute.... Är ba sugen på något svalkande som en asgod glass. Eller dylikt. Eller vin. Har ju lite i kylen men känneratteee tar jag ett glas så kommer jag GARRAT däcka här i soffan.

NÄHÄ.

Nu ska jag försöka starta nått slags liv.



Kulchey äter potatissallad å mackor. Dagens mat kallas det. Wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0