tji fick man

Skrev ju häromdaN att jag ville bli brun osv. Satt på balkongen i dryga två timmar idag.... Njöt... Läste min bok.

Vad ser jag nu???? ???

Ae.


Jag kan ju inte kalla mig brun. Snarare den där klassiska första svenne-solbrännan aka bonnbrännan man får såhär på vårkanten. Jag är fanimig wööööö?????

Har en skitful bikini"""""bränna""""" utan dess like. Är röd som bara en ginger kan bli. Hoppas för gudsskull detta är borta tills imorgon. Tänkte ju börja morgondagen med en liten lässtund á today. Annars är det rätt soft att solen faktiskt tar.

Även om det innebär att se ut att ha kommit direkt ifrån Hades eld eller badat i tomatsoppa.

(Här skulle jag lagt ut en bild på mig själv i nuläget. Om det inte vore för att den bilden skulle vara helt sjukt osmickrande. Handuk på hövve å wö i plytat. Fejn.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0