tjeniz


Hittade den här bilden fråån, typ, JULAFTON(!!??!) och åh jag ser så brun ut???? Hade ju en schtek period där mitt i vintern där jag missbrukade solarie och BUS.... gav ju iallafall resultat.

Måstetamäfan ta tag i mäh själv snart. Casha in åå börja sola... få cancer.... somna in lycklig och solbränd. På dödsbädden.

Annars då när man vaknar vid 15???? Aeeeee. Min hals är bättre :D:D::)):)))) förmodligen efter bildgooglingen igår. Nu kan jag däremot inte andas med näsan över huvudtaget. Vaknade av att det lät som nån prutta, men det var bara jag som försökte andas genom näzan i sömnen.... heheh
Gick till max, köpte en äcklig glass, killarna tryckte i sig mat. 

Själv åt man falukorv å pommes. Jävla kombo det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0