tix?? ticks??

Såg mäh precis i spegeln. Ordentligt.

Har tydligen ett rätt ordentligt ticks(???!?!?!)/tix(?!?!?!) som jag varit medveten om men inte att det varit SÅÅÅ illa.... Har blivit lite smått besatt av mina ögonbryn och sitter ofta, lite halvt medveten om det, och drar bort strån???

Har gått så långt att jag liksom nääästan fått en glipa i vänstra brynet? Skitfult ju? Ser ut som jag snaggat bort en bit som alla G's gör. 

Tänkte bara informera er om det. Hoppas ni också har skitjobbiga ticks fast typ värre. Att ni brukar pilla er i analöppningen, lukta på fingret och sen ta ett slick på det. Omedvetet.

Fan vad äckliga ni är!!!!


Yoooo wazzaaa???? Eyebrowscoolinman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0