sushisunshine

Kände att det va la lika bra och fortsätta på tema "fet dag" såååå abakörde!

Drog teeee Aker brygge med Arris imorse (alltså vid 12) för att försöka fixa med hans bank. Gick åt fanders. Sa hejdå så åkte han iväg och jobbade (hahahaha missa solen HAHAH synd nae) så strosa jag runt lite tills jag dooog av värmeslag. 

La mäh på ballen istället. Dog ÄNNU mer där. Vindstilla, i centrala Oslo, kan typ inte STEKA mer?? Och då var det ändå på eftermiddagen. Läste lite men min hjärna exploderade. 

Mötte upp Issa, köpte med oss SOOOSHII och satte oss i Slotsparken för käääk. Hur CHILL att man kan göra sånt nu???? Hela världen börjar plötsligt leva, strosa runt på gatan i shorts osv. Blir helt upprymd????!?!

Gick (såklart) ner till AB igen.... Gick längst med stråket där och kollade in alla schtekare som glassade runt o baaa kände att dom FICK vara schtek?? Vassegod liksom. Vi ville inte vara sämre så vi slog oss ner på Åpenbar och tog ett glas vin. Dom spelade så sjukt bra musik där att jag kände mig lite hemma typ??? Så dit ska jag MER gånger!!

När jag kom hem så var hela kylen fylld med juice som Arris fått med sig hem :):):):)

OCH IMORGON SKA JAG JOBBA!!!!!!! För första gången. Köttar 8-16 imorgon och längtar nästan. Ska få upplärning och jobbar hela helgen ut. Tror jag kom undan med helt OK tider dock sååå jag kan njuta av vädret med wowowowo. Typ 2h på söndagkväll baaa för o lära mig stängning liksom??? Känns rätt soft!?

Livet är riktigt najs nu. Men ääla alltid beredd på att gå i motvind. Den kommer alltid liksom. Oavsett hur bra man än har det. Men just nu ska jag bara NJUTA!! 

Är så jävla värd det här. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0