skooor


Vet ej om dessa är skitfula eller skitsnygga. Vet baaa att jag måste ha ett par snygga Air Max inom en snar framtid. Annars dör jag typ.

Arra har ju välsignat dessa skor i flera år nu. Herrejesus vad vi letat skor likt dessa. I London gick vi upp och ner längst Oxford in i ALLA skobutiker, jämförde, gick tillbaka, gick tillbaka igen, klämde osv. Han äger ju en hel drös och jag har.... Inga. Så när jag sa att jag var sugen på ett par Nike Air sken han upp. 

Enligt Arra bör alla människor ha Nike Air Max. För det är "skönaste skon någonzin ASSOOO!!!!". Tror honom EJ. Converse är utan tvekan bästa skon någonsin. 

Så, tomten, fans, whoeverreadingthis, långt uppe på min lista ligger just nu ett par heta Air Max, SAAAMT ett par palladium pjux som jag tjatat om sååå länge nu. SNILLASNILLA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0