sha sha

Åhåååååhåå vad vi har varit effektiva här idag kan jag lova!!!!

Alla som har besökt osterhausgate 7b någon gång vet att i denna lägenhet är det inte sååå fresht va. Inte alls faktiskt. TILLS IDAG!??!!?!

Måns flyttar in här idag och fick det vanliga flyttain-rycket som alla, även jag, haft när man kommit hit. Bara det att idag hände det faktiskt något?! Jag var och hämta mitt bankkort, småshoppa lite och sen kom han och Ludvig infarandes med en dammsugare och mopp som inhandlats.

Förstå vad vi har kämpat idag?!?!

Möblerat om osv. Vi har skurat golvet. Vi har dammsugit. Vi har diskat.


Har tillochmed legat med en tvättsvamp på golvet?!?!?!? Känner mig riktigt doktig. Även om min hals är fockedup.

Nu ska jag straaaax laga käk. Festar tee dä med nån chöttbit jag köpte förut, kryddebiff av storfe, vad fan det nu är ååå så ska jag njuta så JÄVLA hårt av lohmanders beeaaa som jag tog med mig. Sitter nu alldeles ensam i lägenheten och njuter av att ha det RENT.

Riktigt braaaa daaag mina vänner. Även osterhaus kan bli fejnt. Skulle värma i hjärtat på alla som bott här om dom såg placet nu! :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0