serieprobs!!!

Har ett riktigt snorlaxproblem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (överanvänder tillochmed utropstecknet)

Gossip Girl är slut för säsongen. HIMYM också. 

Jag brukade följa huuur många serier som helst men det är baaa dom här två som fastnat. Så nu behöver jag nya serier att följa. Eller eventuellt kolla om......

Väljer mellan dessa:
New Girl - NEW 2 me
Skins - HALVNEW
entourage
desperate housewives
lost
californication
one tree hill
Game of Thrones
prison break
skins
new girl
alcatraz
Entourage - NEW
Desperate hemmafruar - HALVNEW
Californication - NEW
One tree hill - HALVNEW
Game of Thrones - NEW
Prison break - HALVNEW
Alcatraz (som mina föräldrar säger är bra.... bör man lyssna??) - NEW

Brainstorming (OBS ONÖDIG INFO): Lutar mycket till att dra ner DH baaa för det finns så många avsnitt att kolla på??? Drama osv. Men har ju sett massa avsnitt så kan bli lite segt.... Skins har jag typ sett fast för skitlänge sen så kan va kul ååå se??? Men den serien är så depress ibland.... Entourage verkar bra men har ingen annan uppfattning??

Cali har jag hört att dom knullar mycket i. Kan ju vara kul? One tree hill har jag baaa sett litegrann på men typ gillat... verkar lagom djupt och sådär typiskt dramigt som jag (tyvärr) tycker om.. Games of TH har jag baaaara hört bra om!!!! Men vet ej om det är något JAG gillar??? Prison break är ju the one and only Michael med i.... har dock sett tyyyyp alla avsnitt med Arra i ettan?? Alcatraz vetefan varä e...

:(((((

Vet ej varför jag brainstormar här. Men har nog kommit till conclusion. (Kan ju alltid se typ 5serier!?!?!?)....

UPDATE:
HAHA, läste och såg trailern på New Girl och nu MÅSTE jag se den serien!!!! Älskar Zooey och känner (tyvärr) igen mig själv lite i henne.... Och så blir det nog One tree hill också. Kötta igenom det. Japp. Nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0