senamoss


Yo.

Kan inte med ord beskriva hur äcklig jag ser ut just nu. Men kan iallafall försöka dååå!!! Mitt hår är som ett nygräddat mildapaket direkt ifrån fabriken, min hy är likt den första snön på vintern och så kör vi en friapattar-dag också. SCORE!!!

Tänker dock inte se ut såhär hela dagen. Kliar i fingrarna på mig efter att shoppa så tänkte ta mäh en sväng på stan. Tror det regnar sååå dä suger ju!!

Förövrigt hade jag en rätt fet kväll igår. Bokstavligt talat. 

Låg i sängen med Arris och kollade på Chronicle, som förövrigt var bra men sjuuukt flippad, Fast&Furious5 samt tryckte i mig en hel del choklad åå cola. Liggandes i sängen. Efter jag tryckt i mig ännu mer innan. Hehe.

Annars då när huvve kliar pga fettigt hår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0