schteeeek

Har lyckats med den klassiska svennebananbrännan. Nejnej inte bonnbrännan utan RUDOLF. Åherre. Sen jobb om 45min i ynka 2h..... Skrämmer bort kunderna hejhej.

Vaknade skapligt, försökte väcka resterande, gav upp å satte mäh på ballen. Höll på att smälta bort sååå fick med pojkarna ut på en promme till fästningen. Klättrade upp till en pitty orörd plats där det fläktade så jävlans skönt så där låg vi o chillaxa ett tag.

Baaaa njöt av livet?!?!

Sen kom en vakt och sa att vi fick flytta på oss :):):)):) som vanligt.
Är lite halvmör i kroppen nu efter solen. Man ä ju svenne lixom. Orkar inte gå till jobbet så får ta trikken maahahaaaaa..... Igårkväll var förövrigt en jävligt randomkväll?!?

Vi skulle gå ut o chillaxa liksom, så börjar Måns skrika på några bruds ifrån vår balkong så vi hakar på dessa tre brudar (som förövrigt var våra grannar.....) till en park här i närheten där det vankades party. Och vi glömde vinet..... Vände tillbaka (tjuvkollade på eurovision he he he...) hämta vinet å då va partyt over????

Så vi satt på donkish som riktiga 14åringar och umgicks, och traska hemåt i natten. Sen däcka jag i sängen och hörde hur Arra diskade mitt i natten :):):):) det var fint.

NUUUUUU ska jag dra mäh. Ikväll ska vi nog smutta lite vin! WEHOOOO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0