sånt här får mig o baa "awww"

Goa älskade underbaringar!! morfar frågade chans på mormor när dom var 12 år och är fortfarande ett par! En bondgård, 100 kor, 5 barn, 13 barnbarn och 70 år senare är dem fortfarande lika kära (om inte mer haha)
Mina absoluta favoriter och mitt egna lilla bevis på äkta kärlek!!
"Goa älskade underbaringar!! morfar frågade chans på mormor när dom var 12 år och är fortfarande ett par! En bondgård, 100 kor, 5 barn, 13 barnbarn och 70 år senare är dem fortfarande lika kära (om inte mer haha)

Mina absoluta favoriter och mitt egna lilla bevis på äkta kärlek!!"

En nyligen uppdaterad status på fejjan. Vart typ lite blödig (som vanligt) och baaa DET FINNS!!! DET FINNS PÅ RIKTIGT!!! Inte bara min farmor och farfar. Åh. Blir så glad i själen av sånt här. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0