sämst

Har haft en rätt chillaxed dag. Kanske lite för chillaxed för plötsligt kom jag på mig själv med att sitta i sängen när jag skulle befinna mig på personalmöte en kort tid efteråt :)))))

Typiskt mig.


ÅÅHHHH sen har dagen bara blivit värre. Vill lägga mig ner och gråta för att allt är så jävla oplanerat just nu och jag vet ingenting. Skrivit på mitt kontrakt idag, och sett uppsägningstiden på 2 månader vilket är sjukt dumt. Arvid smsa i panik och sa att hyresvärden kanske skulle komma förbi så då vart det ju stress på att vi skulle städa också???

Så efter mina smått stresspanikutbrott på mina sambos drog jag till pmötet, när jag kommer hem så har Luddish fått erbjudande om att flytta till några andra homies med bättre standard på lägenheten..... Så i juli drar han förmodligen..... och kanske Måns..... = måste hitta två nya roomies.

ÅHÅHÅÅHÅå asså orkar inte...... PLUS att mina pengar börjar ta slut..... (Pengar ÄR allt!!!) Och det börjar bli sommar.... Får inte min feta lön förens 10 juli så ska leva juni ut på pisspengar. 

HAAAATAR(!!!!!) att bli vuxen???? Idag ska vi betala hyran också liksom. Gör man sånt nu förtiden? När fan börja man göra sånt????


Har riktigt fetjävlaångest och vet ingenting :(((((( Är rädd att jag blir ensam kvar eller att jag inte blir kvar alls eller att allt ba skiter sig. Har varit så glad ett tag nu så det är väl klart man ska bli nertagen på jorden.

Dä visste jag väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0