klarrrrr


Jaaa e klarrrrr!!

Jobbade väl i cirkus 1,5h.... Lärde mig stängning osv pissnervöst. Bästa: Få smoothie och vaniljbolle fååår balash!! HAA!! Inget man fick på BK diwekt. Här lär det mjölkas gratisgrejer mina vänner.

Följde med en bränd sambo ååå köpte aftersun på det dygnsöppna(?!?) apoteket i stada, lagade lite falukorv och sen dess har det varit sup. På en söndag. Baaa sådär. Imorgon är det röd dag här sååå alla (utom jag....) är lediga imorgon.....

åhhåphph. Tycker det är så obehagligt att jag har börjat känna när alkoholen går ut i kroppen??? Som en riktig alkoholist (fast jag töjp aldrig dricker????) så känner jag, BAAA efter några klunkar vin(??!?!) att det tas upp av kroppen. Känner mig som en riktig torsk?? Finns det fler som jag? Snälla KP svara!!

HehehehehhHEHEh xDDD!!!

Ska ej låta alkoholen tala mer. Absurt. Ska dricka tills jag spyr och sen dricka mer. Livet alltså. Vilken jävla grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0