SÅÅÅ JÄVLA FET(T)

ÅÅÅHHHHHH!!!!!!!

GLÄDJEVRÅLET!!!!!!

Har haft typ VÄRLDENS bästa dag!!!!! MER UTROPSTECKEN!!!!


Shit asså. Vaknade vid 12 och möttes av strålande solsken. Vart uppringd och tillfrågad om det passade med andra intervjun idag istället och eftersom jag inte har något liv så sa jag ja :):):) Vad jag inte visste när jag sa att det var solsken var ju att det även var cirka 25+ ute också.............

Gick ut i svarta jeans och långärmad tröja OCH skinnjacka ::):)):):):):):):)

SKÖÖNT.


Kom dit, hade intervju, förstod att det var klart för mig. HEEEEY, I JUST GOT A JOB MAAAN!?!??! Så från och med typ, SNART!? så hittar ni mig som HELTIDSANSTÄLLD(!!!!) på Waynes Coffee i centrala Oslo! SÅ JÄVLA FETT!!

Mer fett, bokstavligt talat, är ju att hon faktiskt tyckte att jag skulle testa igenom hela sortimentet på en vecka :)))))) Hörde mig själv tänka WEEEHHOOOOO samtidigt som jag kände lite att hejdåååå beach12,13 och 14.....

Åh. Så jävla skönt. Efter det gick jag en halvlång prommis hem. Med världens största leende på läpparna och typ tårade ögon över att saker kanske ÄNTLIGEN löser sig?!?! Fortfarande iförd svarta jeans och tröja.... Köpte med mig en fin röd bikini också. Insåg när jag kom hem att byxorna var för små HA HA HA HA har alltid haft 34 fan vad fet jag blivit.

Och fetare ska jag fan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0