prommiz

Sista jag trodde var ju att jag skulle ta mina möra fötter ååå gå en promme??? Men det gjorde vi minsann, sinnessjukt såhär i efterhand när fötterna värker megamycket.

Tog dock tbanan till majorstuen och traskade runt där he he heh. Angenämnt att umgås med andra områden faktiskt. Sen upptäckte vi nya affärer osv. Tills vi landade här hemma. Och nu är jag död.

Har sån jävla brutal nackspärr av att sitta såhär??? Sitter i soffan, med datorn på en stol och kan liksom inte luta mig tillbaka i soffan så har ju värsta kröktaringareninotredame-ryggen. Och asatorra händer?????? Känner mig som en riktig kärring asso.

Ahe nog snack om kärringen. För nu ska hon sova ho ho hohoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0