pallaaahhh

Saknar så mycket abstrakt och konkret och är ARG?!?!?!

Älskar att vara jag men ibland tar min bitterhet TOTALT över och jag går in i någon slags bitterhetsdvala?? Tänker ej sluta med att skriva allt i frågor förresten. 

Allt var bättre förr ååå nu måste man bli vuxen osv.

HUUUR jobbigt var det att vara liten???? Mitt största problem var typ att gömma godis jag smygköpt när jag hade godisförbud, eller försöka undgå att borsta tänderna på kvällen. Visstfan får jag trycka i mig mazzor godis nu. Och inte borsta tänderna. Men tro faa-an att jag måste deala med problem som bankerhyramatfettojobbLIVET osv.

Föredrar att smussla med godis då assOO.

Ska fortsätta in i min bitterhets bubbla nu. Saknar någon att vara bitter med. 

Haters gonna hate
MVH
"positiv och glad tjej på 19år" citat från mitt CV. Ironiskt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0