mumma

Har tryckt i mig stuvade makaroner för första gånge sen typ, januari?? idag. ÅÅHHH SÅ GOOOOTTTTTT!!!!!

Mat är ju bästaste. Sviker aldrig osv.


Annars så försöker jag tanka ner RHCP slane castle som mp3 fil så jag kan kicka det på mobilen, och ta mig en promme i solen. Ni som inte sett RHCP live at slane.... Dode... Ni har missat något. Bästa jag hört.

Har suttit på balkongen i solen i tyyyp 2,5h idag också. Läst Scar Tissue. Kom in med ett rött plyte fyllt av fräknar och en röd hals. Är ju bull om jag egentligen är typ ginger????

Ska hälla i min litervist med vatten nu. Helt plötsligt blev min mun torr likt saharas öken. Kan bero på nästäppan :):):):):):):):):)
DET HÄR INLÄGGET ÄR TILL ER SOM FORTFARANDE HAR PLATS KVAR I ERA CAREBOXAR. 

PZ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0