min arma kropp.....

Eller nacke rättare sagt.

Har tillbringat dom senaste 3h, om inte mer, till att rita på en bit kartong..... Och har fastnat. Alltså. Det är så brutalt. Om det är såhär herointorskar känner för heroin så förstår jag dom typ???? Kan inte sluta rita.

Iochmed att jag har ett hålla-pennan-fel-handikapp har jag därför typ, SKAVSÅR på fingret??? Finns den ens ellö? Min nacke har ont åå mina ögon är cptrötta. Ser baaa massa mönster HELA tiden.

SÅ, nästa gång jag får för mäh o börja rita, stop me!!!!

Nu ska jag slagga. Imörrn väntar inköp av mysjacka samt färdigställning av maahhh masterpiece. Sen ska jag hängaren på väggen om jag är tillräckligt nöjd! *SjÄLvKriTiZk*

Godnatt fra meg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0