knackelibang

Är så pepp på allt at tha moment?! Vaknar liksom vid halv 7 när alarmet går igång o baaa tänker att "aaaha, då ärä väl dags att gå upp då!" och studsar NÄSTAN upp, helt sinnessjukt?!

Studsade till jobb1 och köttade igenom 8 timmar som mer kändes som 4. Fick lära mig göra kaffeshots så nu jävlar snart är jag fullärd barista, kom ååå köp frappes, islattar, ischai och annat skit av mig här i oslot vetja, kommer bli ytterst grym som fullärd. 

Annars så har jag gått hem genom stan i 28(!!!!!!!!!!!!!!) gradig värme. Var så glad när jag såg portdörren för jag visste att SNAART skulle jag äntligen få sitta ner. 

Då är hissen trasig. 

Såklart.


Bara ooo börja traska upp 5våningar........ Kunde ju faktiskt bott på 8e såatte får väl vara gla. Gjort en riktigt fet pastasallad innehållandes bland annat kylling, bacon, fetaost ååå wölök osv.

Köpte med mig ett 6pack hem. Ej öl. Utan glass. Lär vara slut ikväll om jag känner mig själv rätt.

Har alltså inte kunnat njuta av solen något idag???? Kom hem vid 17 och solen är bortrest från balkongen då och min energi är slut. Mina fötter ÖMMAR SÖNDER. Minns att jag hade sånhär värk i fötterna efter första dagarna på BK också............. :'( närförsvinnere....

Imörrn köttar jag 9-15 ååå då finner ni mig vid mjölkskummaren. #baristakungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0