kasta alla!!!!!

Försöker fånga uppmärksamhet här hemma genom att ständigt påpeka att jag faktiskt är SJUK.

Blev typ glad när jag tjatade om att det var cpkallt här och Ludvig säger "ae du håller nog på åå bli sjuk mannen", EHHH HALLOOO IKKE SANT???? Nivet allt tjat om att "män blir så klena när dom är sjuka" ehhh tror inte ni har sett mig atm dåååå azzooo.

Älskar att jag gör en grej av det här????

Är sällan sjuk liksom. Är ju ständigt förkyld men dä här ä bull. FRYSER LIKSOM???


Hade jag varit hemma nu hade mamma stoppat om mig. Hämtat värmekudden, lagat min mat, baddat min panna, kommit när jag ropat, tagit tempen i röven på mig osv.

Gick jag för långt nu?

Jomen jag tror det.


IALLAFALL så mår jag dåligt!!!! Imorgon blir en rehab-dag. ÖNSKAR att jag hade kommit ihåg mitt chailatte-pulver eller hade oboy. Fårlablitédå. Och Scar Tissue värvat med tjejtidningar.... Och film.... Sjuk är ju rätt soft ändå bortsett från att man faktiskt är....sjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0