JORDENS SÄMSTA DAG BAHAHAAA

HAAA HA HA HAAHAHA.

Idag är jag bitter igen (finally!?) men det är så otroligt JOBBIGT??? Har inte varit såhär bitter på länge så nu baaa bryter jag ihop här hemma. Varenda SAK har gått fel idag. HUR DÅ!??!?

Känner hur frustrationen drar ner mig och mitt psyke i fördärvet.

Är mongotrött när jag vaknar (som vanligt dåå) men pallrar mig upp för att åka på intervju numero uno part 2. Känner att mitt hår är lite fettigt but orkar inte duscha (läs:hinner ej). Hoppar på trikken och kommer dit :):):) Allting bra so far.

TILLS jag får vänta i 25minuter. Och känner att klockan tickar. Hon hade såklart glömt bort mig och trodde jag skulle komma flera timmar senare??!??! Jaaahapp. Åka hem, skita, dricka lite och sen gå till trikken IGEN för att åka på nästa intervju.

AHE.

Trodde jag då. SÅKLAAART är det nån demonstration i centrum och bussar som ställer sig tvärsöver trikk"vägen"(?) så trikken kommer inte fram :):):):) PÅ 20MIN!!!!!!!!

Jag som är tidspessimist hade ju räknat med att vara på plats 10min innan, kollat trikk osv. Men nae.

15-20min sent kom jag fram. Och möttes av två identiska killar som skulle intervjua mig. PÅ FUCKING NYNORSK?!?!??!?!?!?!?!?!

Nu kokar jag nästan??

Gjorde min sämsta intervju NÅGONSIN. EVER. Finns inte på kartan. Förstod inte frågorna och svarade fel. Herregud. Jag skäms här hemma???? DOM var så pinsamma, att JAG vart pinsam? Frågade bland annat om jag var nervös? Asså nej. Det var jag inte. Jag var frustrerad över det extremt korkade upplägget på intervjun SAMT hela situationen.

Jag blir aldrig nervös längre. (pepparpeppar). Iallafall inte för sånt trams.
Usch. Ska baka chokladbollar senare iallafall, när frustrationen släppt. Och vadå 24 grader och sol hela veckan?+????? Det kanske är varmt men inte fan är det strålande sol iallafall. Kom tillochmed ett litet skyfall nyss.

Welcome back bitterness, we missed yaah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0