jastin beeber

.....Är in town.

Resultat av detta:
Hysteriskt skrikande tjejer utanför hans hotell 24.7.
Hysteriskt skrikande tjejer på flygplatsen när han landat???
Hysteriskt skrikande tjejer på stan överlag.
Världens jävla facking trafikstockning så fick GÅ halvvägs från jobbet efter att ha stått upp i 8h!!!!!!
Folksamlingar all over the place.
Lite rolighet.

Så. 

Under min promenad hem såg jag hur operataket var PROPPAT med folk (scenen står nedanför då va) och ju närmare jernbanetorget jag kom dessto högre blev "vrålen". Det enda jag hörde var "JUSTIN BIEBER AHHHH" och det enda jag såg var tröjor med "I <3 Justin Bieber" på.........

Men kul för dom.


Deadmau5 spelar ikväll. Hade mer varit något för mig men när man måste hålla i pengarna och fötterna värker efter 8h jobb ääääre nog bättre åå stanna hemma. Ska försöka få till en dejt med nån om 30min eller så när jag är människa igen....


En dålig bild på operataket. ser asalite ut men lovar (eller....) att det var smockat. Ooooo hela vägen bortåt till vänster.... Herrejävlars. #vågarejröramigutanförlägenhetenellersägaattjustinsugerfördåblirjagnogstenadidag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0