jag ger eeeeeer...


...Cheerleaderposen!!!

Vet aldrig hur man ska posera framför kameran längre. Kan ju inte le på varje bild när alla egentligen vet att den främsta egenskapen á mig är bitterhet. Så nä. Bjuckar på denna idag - dagen till ära!

Har gluttat runt på stan. Hann med 4 butiker på 2h...... Dåligt. MEN(!!!!) köpte bara två baslinnen, ett vitt och ett gult(??????????) och sen..... hittade jag den perfekta jackan. Asså gråter nästan lite. HOPPAS den är så snygg som jag minns den. Hatar när man hajpar upp något å sen blir skitbesviken????

Har gjort det massor gånger. Köpt saken ändå för att jag hajpat det. Och aldrig använt det.

MEN, mina vänner. Imorgon ska jag hämta ut min jacka.... Tror jag. Åh.... Tror vi kommer komma bra överens. Nämnde jag att den är ViNtAGe?????? Menar, jag är ju fasHion såatteee ahh. Klart den är vintage...... Säkert en kändis som haft den innan också baaara för att det är JAG som vill ha den :))))

Inte lätt å va så poppiz som jag är.

XOXO
Oslos finest (jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0