it's jess


Lika blek som väggen warraaaaappppp

Hänger här i sängen eftersom jag är LEDIG idag. LEDIG och halvtaskigt väder innebär alltså sänghäng, pizza, zoo och vattenmelon. Gick åå handla och slank ju med en hel del shit so to speak. Glömde dock cola :(((((((

Sitter och kikar på lite flygbiljetter hit och dit. Flyger ju hyfsat billigt härifrån lixom. Är sugen på en weekend till Amsterdam (knarka o kolla på horor) Barcelona eller typ London.... Men då blir det så dyrt ändå hähäh...

ELLER om jag skulle vinna biljetter till Sverige-England i Kiev. Då skulle det fan bli party. Frågan är hur man kommer till Kiev härifrån......

Ska iallafall sätta in min pirra i ugnen snart, och dra på New Girl samt BB. Har inte sett BB på så sjukt länge så har la missat typ allt. Suger att Lars min favvo har åkt ut?????? Han och Camilla var väl töjp dom enda värdiga vinnarna.....

Ska fortsätta tugga godis nu. Har ätit så mycket att det värker i mina käkar.

Eller så säger jag baaa det fast jag sugigt fett mycket dase xDDD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0