idagidagidag är en dag med dagens

Dagens tjolahopp

Dagens mående: Över förväntan. Börjar bli frisk!! HAAALLELUJAHH PRAISE THE LORD!! (skrev price först hehe..)
Dagens måltid: Stuvade makisar mä stulna köttbullar från en av mina samboz *sägerejvem!!*
Dagens strumpor: Gårdagens. Vita, smutsiga, luktar säkert äckligt men har ju inget luktsinne HEHE vembryrsäh?!
Dagens övriga klädsel: Arras tröja med matfett på, mjukisleggings osv. Hörlurar.
Dagens frippa: Likt en avdankad hårdrockares. (Lite som harisoppaiii ja ja e bög-finnen från videon nivet!?)
Dagens gjorda: DISKAT ALL JÄVLA DISK!!! cred till mig
Dagens diss: Till alla er där ute som inte diskar efter er... o inte har diskmaskin... som låter sånna som mig diska!!
Dagens snygging: Jag. Alla dar i veckan. 
Dagens mest miserabla: Anthony Kiedis barndom. Och hur han fortsatte fucka med sitt liv. Blir typ upprörd?? 

HAN BÖRJADE MED DROGER NÄR HAN VA 11??!?!?! HANS PAPPA BLÅSTE GRÄSRÖK PÅ HONOM SOM TYP 4-ÅRING????? 

O här gnäller vi över morsor som ger sina barn mjölkersättning istället för bröstmjölk..... Herrejävlar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0