hejsan


Dis is me todaj.

Testade min HåRLaSSo jag köpte hemma och fick ovanstående resultat, helt OK ändå???? Toffsen är liksom inbakad därbak? Skitkonstigt. Tycker jag ser väldigt classy ut med mitt blingbling oxå. Sprang bort och skulle lämna mitt cv I VÄRLDENS JÄVLA STORM (därav allt det wilda i frippan) och när jag kommer fram är inte butikschefen där förens på onsdag................

Så återvände hem med en fryspizza. När Måns kom hem var det första han sa "????? Varför är du så... finklädd? fin??" Jaaa-ani. Då förstår ni hur jaaa brukar gå runt här hemma. Men idag är man tydligen FIN! 

Känns bra :):):)

Imorgon ska jag återigen vara fin. Min tanke var ju att jobba hela veckan (FÖRUTOM 17MAJ WOWOOW) meeen jag fick en intervju imöra. Hur nice som helst. Såååå håller tummarna för detta nows. 

Ska fortsätta vaa classy nu. Känns väldigt oclassy av mig att köpa en FRYSPIZZA när jag ser ut SÅHÄR liksom???? Dahhhhh :S:S:S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0