hejhoppgummistropp

Uppe määä tuppen skulle jag säga. Fast aaaa nae.

Har iallafall hunnit vara på banken!!!! CRED TILL MIG. Banken här är så himla låtsasbankig så det finns inte. När jag hämtade ut mitt kontokort kolla dom inte ens leg på mig.....

IALLAFALL så hoppas jag att jag har tillgång till min första norgelön idag!! Isåfall ska jag lägga ca 60:- på sushi tänkte jag. Vet ej riktigt varför. KANSKE för att det är gott men mest för att jag vill vara MODE och kunna fånga stunden på bild och lägga ut på instagram och baaa va allmänt COOL!

Sushi är ju ganska vackert.

Påtal om vacker är det precis vad jag är i detta nu. Det spöregnar ute vilket resulterar i ett slick likt ja, jag vet ej. Men tänk er ungefär SÅHÄR till hyn och hårfärg och tröttheten i ansiktet FAST slickat hår istället för hockeyfrilla :). Där har ni mig just nu.

Jag sa att jag var vacker va? Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0