hejhejhallåigen

Intervjun gick fan pisssämst. Japp. Tre S. Ni såg rätt. SÅÅÅ dåligt gick det!!!!

HATAR att gå ifrån en intervju och veta att dom inte fick rätt intryck av mig??? Vet ju att jag är grym, rolig, bäst osv men ae.......

Gruppintervjuer SUGER.


Satt i mitten mellan två smartskallar varav den ena hade rest jorden runt och var så BeReZt man kan bli, skaffat lägenhet i centrum (HAR FAN JA MÄ DÖH!!) och skulle plugga till hösten. Den andra var svensk och kunde tala för sig, riiiiktigt bra. 

Och då menar jag riktigt bra.

JAG är den som brukar kunna tala för mig??? HALLÅÅÅ?!?!?!?! Inte asalätt att få något vettigt sagt när frågorna ställdes antingen från höger eller vänster ååå jag satt i mitten o fick säga "hehehe mmmmm säger ungefär samma sak som henne xD"....

Hur fan ska jag svara på vad bra service är om nissen till höger redan sagt allt+???? ? ?? ? ? ? ??

Ahe.


Back to barnehage då. Bita i det sura äpplet. Nästa intervju jag går på ska jag egopeppa mig själv i fan tusen timmar innan. Skulle detta jobb höra av sig skulle det vara lika troligt som att Jesus skulle lägga sig i min säng inatt och klappa mig på magen medan Hades stryker mig över håret.

Så troligt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0