hej hopp i lingon skoga

Har suttit med "nytt inlägg" fliken uppe i säkert 1,5h nu ellö något??? Älskar förövrigt att göra frågor av ALLT jag skriver?????? Tycker ni det här är störande???

Ok skiter väl jag i?

Var iallafall ute och gick i 1,5-2h förut :)))) Åhhh var så härligt. Som att jag typ pånyttföddes eller något. Gick runt och tänkte att "jag skulle fan kunna gå hela livet!!!" och NJÖT av musiken. 

När Johns solo kom igång på throw away your television höll jag på att DÖ av njutning. Gick i solen vid vattnet och ville typ gråta för det var så bra. Utforskade nya delar av Oslo jag aldrig tidigare varit på. Trodde jag var tyyyp vid Aker Brygge så vände neråt mot vattnet. Aheee. Tji fick man. 

Var tydligen långt åt faa-an?? Shit vad ens ben kan bära en långt om man bara vill alltså. Hur som haver så hade jag gått ända till hamnen typ vid Frogner (säger kanske inte er så mycket meene....) och fick gå längst E18(!?!?!?) och följa vägskyltar för att hitta rätt.

Och jag var inte ens orolig!! HA!!

Ensam tjej i ny stad. FUCK YEAH.


Sen gick jag och satte mäh på fästningen vid Aker Brygge (duvet där vi va yassan :):):)) tooo en cigg å ba njöt av utsikten. Vände på klacken och vandrade hem. Har njutit sen dess. Imörrn ska jag ut med cvn, hänga på balkongen samt gå på mer promme.

Älskade allt idag. Tillochmed horsetorsken som försökte prata med mig LOG jag åt. Tillochmed ett RIKTIGT leende och inte ett hånleende. 

Påtal om att älska så ska jag nog ta och älska med mig själv i duschen nu, YUMMYYYY MM MM MM.


Fiiiiint!!

Kom även underfund med att jag, i framtiden, ALLTID måste bo nära vatten. ALLTSÅ, för att förtydliga, i typ en hamnstad eller liknande. Bara det finns vatten. Eller hav. Fast det är ju vatten..... MEN ja. Det är så himlahimla fint att titta påååå och baa känna LUFTEN från VATTEN.

Saknar min sommarstuga nu..... Lukten av hav liksom. Ligger tamäfan på min topplista över favvolukter. Först ligger dock varm asfalt som det regnat på.... ÅHHH... Borde finnas en sån parfym. Inte för jag vill lukta asfalt utan mer för att typ, ha det å lukta på?? Fattar ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0