HAHA???

Asså något har verkligen hänt över natten, fattar ente?

Surfar in på bigbrother.se, och ser rubriken "Annica får syn på sin bästis" och "Mötet får honom att bryta ihop" osvosv. Och jag börjar typ gråta???? ?AV RUBRIKERNA??!?!?! 

Herregud? Vi får skylla på extra känsliga tårkanaler eller något för detta mina vänner, för MIG, är INTE normalt.

Jävla freezemoments i BB asså. Hatar dom. Får tillochmed MIG att gråta till en dokusåpa???? EHHHH HALLÅÅÅÅÅ vafan händer??!?!? 

Idag är det förövrigt fint väder och fredag. Ligger ändå i soffan med datorn på magen och liksom försöker fundera ut vad jag ska göra av dagen. Funtar på att köpa mig lite sallad eller kanske sushi, läsa lite bok osv. 

Är så taggad och sugen på livet men är alldeles för upprymd av MASSOR känslor att jag inte kommer någonstans? Sätter stopp för mig själv när allt jag egentligen vill göra är att typ kasta mig ut.

Eller springa naken på Karl Johan.

Har inte riktigt bestämt mäh än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0