GRATTIS

MIG SJÄLV!!!!

:):):):):):) har namnsdag idagidagidag. Rebecca och Ruben är det och jag heter dååå det förstnämnda vad jag vet ialleeefall. Helt sjukt att en hel nation spatserar i parader och sjunger Norges nationalsång (det är för att min farfar var norsk!) osv för mig idag!?!?! 

Men man ska la inte klaga.

Får väl se vad norrmännen kan bjucka på senare. Dä ä liksom natt nu. Ska njuta av lite jordgubbar åå sjokolade nu tänkte jag. 

Men först - KESSA.

Har dock fått för mig att någon tagit sig in i vår lägenhet medan Arra gejmar och jag dricker vin så vågar inte riktigt gå till toan..... Blir väl att kessa ner säh då. Hellre det än att möta Breivik i hallen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0