gräsparad jajamänsan

Har knappt märkt av denna dag???? WTF.

Vaknade vid 2, fick ett skajpsamtal av Rille, prata loss med honom ett slag innan det vart hets om att dra till ett torg tyyyp 3min härifrån å glo på gräsparadish.

Oslo är lite av en fristad typ??? Här skjuter man heroin i gränder, snortar koks på 7eleven och röker gräs på torg. Såg inte till en endaste polispolispotatisgris, och då var det ändå tyyyp 500 pärsh som satt ner på ett torg, tänk er typ trädgårdstorgä, och rökte gräs?!

Vart nog tamefan hög baaa av å gå förbi.

Göj i solen iallafall.


Sen har jag baa chillaxat. Både jag och Arra har sovit i soffan till typ "sounds of the earth - rainforest rainshower".... Riktigt angenämnt att somna in till. Och ätit upp våra bullenskorvar. Bullens MÅSTE ju vara goooaste korven?????

Näst efter typ falukorv. 

Som skall tillagas nu. Tröttnade på falukorv hemma i la suecia, men nu, en skiva senare.... tro mig, vi är återförenade för evigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0