gräs som i gemenskap

Idag när jag var påväg hem ifrån jobbet, genomsvett osv, med värk i fötterna så gick jag som så många andra dagar förbi x antal torskar på stan.

La märket till en jävla konstig typ som stod på en skateboard och delade ut situation Oslo samtidigt som han rökte gräs hahahaha???? Vilken jävla lirare? Så stannar han en kille och frågar om han vill köpa tidningen, kille numero dos säger nej, varpå gräsdoden säger något i stil med "ahe, vill du smaka några bloss då?" så baaa räcker han sin spliffination till denna okända dude??

HAHA?!?!

Skrattade för mig själv när jag såg detta, tyckte det var så himla kul men vet inte riktigt varför nu när jag skrev det...... Där stod dom liksom, mitt på Karl Johan, höll i några exemplar Situation Oslo och blev high on life.

Gick nog siso med att kränga iväg tidningarna vaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0