focked op dreams

Inatt hann jag drömma följande:

* Var med Arra och några grabbar i nåns källare (Filips är mycket möjligt)
* Bussarna slutade gå (älskar att jag drömmer om ostgotatrafiken?!) och av nån anledning gick jag före boysen hemåt. Stannade hos Yassman som bodde PRECIS bredvid Arra typ?? Så skulle vi ut på stan å röja men hon råka skrika för högt utanför sitt hus (som var ett dagis??) så hennes pappa, som i drömmen var VIT(?!?!?!) jagade oss inne på dagiset. Sen gav han yasse ett paket KORV??? Hon såg ut som det var bästa presenten någonsin typ?
* Försökte komma på vart jag skulle sova. Vet ej vart det blev.
* Det var helt plötsligt midsommar och vi var på en asfet fest med överklassare som hade asmånga plattor på spisen och jag visste inte hur man satte på dom :(((((
* SÅG EN BLODHUND!!!!! Den var blå med jättelång nos och långa öron och trötta ögon. Vet ej hur dom ser ut fo reals??

Sen vakna jag av Arras alarm o ba aaammevaffan. Berättade för honom att i min dröm var Yasses pappa vit och fick "LAAAGG" tillbaka.

Snippsnappslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0