emot principen

HA HA!!

Köpte 3L vin å har väl baaa sippat lite påt. Kanske druckit en halvliter av't. När vi kom tillbaka från paraden dog vi i huvudvärk både jag och Arrat???? Låg och slötittade på BB i väntan på att bli "frisk".... Insåg att den nog var magens sätt att säga att den ville ha näring och vips så vare borta????

Har dock ej druckit mer vin. HA!!

Dehär med att zupaskallenavsähpåhögtider är inget jag är bigfan av. Ser vinköpet som en investering istället för att sörja över spillda pengar..... Nu kan jag ju vara smygalkis å dricka ett glas varje dag?!!??! 

Ska typ göra det. Bli lite smårunt om fötterna vareviga kväll. Däcka skönt i sängen.

Får bli så.


Är ändå nöjd med dagen!! Fick se maaasssor glada norrmän (eller NORDMÄN!?!?! som dom sjävla säger??) och fulsnygga folkdräkter. Samt någon kunglighet vinka vid slottet. Och äta max.

Är sugen på något gott så ska springa ner till 7eleven och handla nuuu såhär in på natten. Det är faktiskt bara 17maj i 30min till såååå atteee jag FÅR faktiskt.

SÅDÄSÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0