duttia jag

Har, utan att ha lämnat lägenheten, idag varit ganska effektiv ändå?!

Har städat hela köket vilket behövdes. Dvs diska allt för hand. Och göra RENT. Varvat det med att söka jobb och chillaxa, SEN har jag städat mitt ooo arras rum. OCH DAMMSUGIGT. UNDER SÄNGEN!! HAAAA.

Den ni.

Känner mig som en riktigt konglig hemmafryyy. Kände dessutom att jag var värd en intervju så vips när jag tittade ner i luren, SOM VAR PÅ LJUDLÖST, så ringde det????? Jaha, så hade man cashat in en intervju imörrn då???

Fejnfejnfejn tänkte jag. Om det inte vore för min lilla kik ner mot luren vid JUST det tillfället hade jag blivit utan.

Ödet vetni. 

Vilken grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0