dags för FUN FAAACT!!!

Tyckte att det var dags för lite funfact såhär på nattetid. Fullmåne å allt kvällen till ära såå då passar man på att sitta uppe lite längre och vänta in varulvarnas vrål. Ska nog ut och yla lite på balkongen sen för att skrämma grannarna samt eventuellt få lite snea blickar ifrån mina sambos :)))

Kvällens funfact är iallafall vad jag å Arrat vanligtvis "bråkar" om...
* Dom rosa mentosarna i ett mentos packet. Vet inte riktigt varför men vi har ALLTID bråkat om dom.
* Vem som ska få flest citroner i tuttifruttipåsarna för "dom är äckligast" (!?)
* Vem som sa något först egentligen "ahh men jag sa ju det förut ellö???"
* "Ahhh men tjena rökte du upp hela ciggen elle????" när vi delar cigg....
* Vem som är sämst på att laga mat (10000% arrat)
* Vem som gjorde vad i sömnen och störde den andra
* Vem som är fulast
* Vem som är mest i vägen
* Vem som ska gå å köpa colA....
* Sista slurken på läsken (även om dä ba ä slem???)

Förutom dessa saker är vi för det mesta ense(?) :)))))

Älskar förövrigt att vi båda ger menande blickar till varandra, kollar med spänning på mentosRÖRET(??) när vi ploppar fram nästa mentos??? Är den orange är det fritt fram men tro mig.... det blir kaoz när nästa är en råsa... ÄLSKAR att det är en instinkt liksom. Hur blev man sånna??? 

Typ som att jag minns att Arra hade tuggummin med vattenmelonssmak när vi sågs första gångerna :')

AEEEE nu blir jaaa sentimental också????? Kärringar vetni.

UPDATE:

* Om vart saker är....
* När jag är stressad och Arvid sölar typ med flit??? ASSÅ?? då bråkar vi om typ... allt?
* När jag påpekar att han ständigt diggar med fötterna i takt med musiken ("AHA, VADORO fårmanentedäelle????")
* När Arra vill ha tillbaka sina kläder som jag beslagtagit..... :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0