boats n hoes

Fortsatte såklart ha en fetare dag efter min redan så feta dag.

Denna gång iförd min RÖDA KLÄNNING, BARA BEN och min skinnväst. Och converse. Asså, HUR SOMRIGT???? BARA BLEKA BEN och klänning????? Och ändå svettades man. Så sjukligt skönt.

Mötte upp Issa och drog ner till Aker Brygge, köpte två 33cl cider för 50 KRONOR?!?!?! NORSKA??? Helt sinnessjukt. Kom underfund med att vi skulle ta en båt över till någon Ö. Sagt och gjort så hoppa vi på första bästa båt (bokstavligt talat) och inte fan hamna vi på en öjävel.

Båtturen var ju hur relaxing som helst. 20min ute till havs är aldrig fel. Kom fram till en uddjävel med bostadsområden och en restaurang. Så vi satte oss på kajen och tog en cider. Tills båten hämta upp oss igen och vi fortsatte vårt chill vid Aker Brygge istället.

Träffade Matilda aka Rema där också????? Jämt så random. Sist vi sågs var det på Clas Ohlsson liksom???? Hur ofta hänger man där? Assoooo typ aldrig. Tror vi är meant to be på något sätt. Som hon sa, fuck Rille och Arra, vi ligger med varandra istället. Asså ja, typ?

Gick hemåt framåt nio och då var det fortfarande sommarsvalt ute??? FRÖS INTE I BARA BEN?!?!?? FATTAR NI?

10/10 toasts får denna dag. Känns så jävla gött att få känna på känslan av att LEVA.

PICBOMB


ÄLSKAR den här bilden???

Såhär såg 8/10 bilder ut som vi försökte ta på båten tillbaka....... Fejn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0