back in otown


Nuuu känner ni igen er vaaaa??? Back in bed med färjestadtäcket (nej vi tvättar inte) och chillar.

Min tågresa blev faktiskt yyyytterst trevlig! Trixade och fixade med väskor hit och dit mellan linkish, norpan och katte, men framme i katte hittade jag ett bekant ansikte. Mötte nämligen en gammal bekantskap, Ida, som jag säkert inte pratat med sen.... 8an?? Vetej. Konstigt nog hade vi platserna bredvid varandra sååå mina planer om att läsa, se på GG osv sket ju sig.

MEN till det bättre!!

Har diskuterats mycket under dessa 5-6 timmar kan jag lova. Hänt mycket. Vi fick en mamma med fyra kids framför oss :):):) Bara det ett irritationsmoment.

Satt och diskuterade gränsbevakarna i Aus (nivet??) när tullen kom på. Vart sjukt spännande och jidderjadder mellan tullen och några dodes som satt bredvid oss????? Höll på i säkert en timme, sjukt intressant. Slutade med att en av dom vart tagen för något och fick hoppa av med HANDBOJOR???

HAHA asså??? 

Kändes som jag var med på tv!! Skulle filmat händelseförloppet.


Annars har jag kommit "hem", rekat, packat upp, och nu ligger jag naken och sårbar, ensam, i sängen och ska kolla GG. Sen är det superslagg i väntan på att Arris kommer hem imorgonbitti och väcker mig :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0